
Anis Syazwani .. kao adik satu-satunyer yang aku ade .aku bersyukur sngad-2 kpd Allah sebab kurniakan aku seorang adik n aku syang kao sngad . tapi , knape kao xpernah na hargai aku sebagai kaka kao . kao selalu sngad tengking , bantah , mara n xterima semua yang aku ckap at kao . susah sngad ke kao na terima walau sepatah pon kate-kate aku nih , dik . kenape suke sngad na salah kan aku walhal da terang-2 tuhh slah kao sndiri . aku xpham la dgn sikap kao nihh .asal la keras kepala kao tuhh susa sngad kao na buang . rugi ke if kao buang sikap kao tuh . kao xsedar ke dgn sikap kao yg cm tuhh boleh mnyaketkan aty dan mnyinggung perasaan hmpir semua orang . tolong lahh berubah . klau kao xna buat utk aku . tolong buad utk ibu n ayah . kao xkesian ke tgok diorang yg da susa-2 didik kao , tapi mcm nihh perangai yg kao tunjuk at diorang . tolak ansur la sikit . jgan na ikot kepale kao jek . buat la diorang hepi slagi diorang still ad at depan mate kao . aku mengaku n sedar , aku xde la sesempurna mne kn na nasihat kn kao mcm tuhh . tp sekurang-kurang nye aku xde la seterok kao . aku da mati akal da na buad ape ag at kao . matang n bersikap dewasa la dik ..setiap kali aku pndang muke kao , rase na bg penampar jek at muke kao tuh . Hurgghhh ==' ! nasib baek la aku nihh boley bersabar nan kao . kao na bersuka , tapi kao xna hadapi kedukaan . pless , open your eyes !! aku sayang kao sngad-2 , baby !











! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !