Erghhh = =' kenape la aku nan kao nihh susah sngadd na faham antare satu same laen ?kao suke sngad buad aku saket aty . kate sayang aku la ape la . tp , mne syg kao tuhh . kao jux la kann na menang . aku tao and sedar teramat sngadd aku nihh cume buda "kampung" ta mcm kao , buda banda . pndai . aku nihh ta tao pape . aku nihh bodo . ape seyhh kao . kao ta rase kao nihh selalu bngge kann diri kao ke . kao cakap maen lepas jux . ingat aku nihh ta de persaan ke , sesuke aty kao jux na jatoh kan aku . aku selalu cube na jage aty kao bia kao ta rase d'jatoh kan or what . tuhh yg setiap kali kao ckap aku iye kan aje . walaopon bende tuhh same sekali ta betol .. tapi , mcm nihh kao bagi at aku . da banyak kali la aku kecewa sebab kao . tapi , aku saba jux . sbb aku syg kao . Damn ! aku benci kao la jantan .. utk pengetahuan kao , selame aku couple nan kao , aku ta pernah percaye nan kate2 kao . aku just anggap kate2 kao tuhh cume cakap kosong jux . aku takot na percaye kate2 kao tuhh . Hurghh ! aku ta paham la dngan diri aku , knape la aku SUSAHH sngadd na tinggal kan kao . ape istimewa nye kao nihh pon aku ta tao la .
::akubencikaojantann ::
WATAFAK ! shittt ~
sekarang , aku menyesal sebab pernah kenal kao . ta de perasaan ! kao pena fikir ke perasaan aku sama ade aku kecewa , saket aty dgn perngai kao . huh , i don't think so .sori , selame nihh aku tipu kao .
Friday, 4 November 2011
5 November 2011 , Ahad adalah hari raye Aidiladha . tapi , tahun nih ta semeriah tahun II lepas . dan tahun II berikut nyer ta akn bole lagi sama dngan tahun II dulu . hm , sbab kehilangan org yang sngat bermakne dlam hidup smue family , saudare-mare aku . mulai esok , aku da ule na seok-2 kenn diri utk kemas kenn uma . haha . excited mcm na raye aidilfitri pulekk . bile ingat dengan tahun-2 dulu , aku ingat at arwah nenek . aku rindu die sangat-2 . kenape baru sekarang aku na rase mcm nihh ? buduh< aku menyesal sngat xpena na hargai nenek dulu . dari lubuk hati aku yang paling dalam , aku sayang3 nenek sngadd . aku masih perlu kenn nenek dalam hidop aku . terase sngadd kehilangan nenek . rumah nihh sunyi jux tanpa nenek . aku ta sempat langsong na ucap kenn kate maaf walaupon pade saat hembusan nafas yang terakhir . aku ta de time kepergian nenek di hospital . aku sedih dengan kehidupan aku sekarang . aku ta tao la mne satu hala yang aku na tuju . aku bingungg .. kenape mesty begitu cepadd nenek tnggal kn aku . aku nihh ta de ppe yang perlu dibangge kan . ta de jase penting pon yang aku buadd utk nenek . selalu jux merungut . Erghhh =='
# sayangi lah seseorang selagi die ade di depan mate kite :((
hm .. lepas 3minggu exam , akhir nye abes gax . merdeka aku tahun nihh .tapi , rase takodd pulak dengan keputusan exam t . adoii . rase best la exam tahun nih . suke lha mcm nih . haha . maybe buda-2 tahun nih sporting kodd . hee . nta la . seronok sngadd-2 lha . lepas exam jux terus pulang kan buku :DD gelojoh meyhh aku . xsaba-2 sngadd . pelajar ape lha aku nihh . xde adab langsong . err .. rase ta na tinggal kan tahun nih la . ta ready na SPM tahon depan . n takodd kehilangan si die . miss die sngadd-2 . ishh .. mcam ta p'caye lha umo aku da 16 tahon . rase mcm kejap jux . ta puas time zaman kecik-2 dulu . tengok pict dulu , lucu sngadd meyhh muke aku . kecik jux , chomeyl lax tuhh . wahh (ta abes-2 puji diri sndiri aku nihh) haha .. tapi , bile beza kan muke dulu dngan muke skrang jaoh beza . xoxo !@#$% lucu la .. ta ley blah la . APTB betol lha .