
Thursday, 10 November 2011
Penyesalann

Posted by aieyda at 05:37 0 comments
Friday, 4 November 2011

Posted by aieyda at 09:26 0 comments
Thursday, 3 November 2011
keseronokan terlebih ..


Posted by aieyda at 08:12 0 comments
Saturday, 29 October 2011
terkilann ,,

Anis Syazwani .. kao adik satu-satunyer yang aku ade .aku bersyukur sngad-2 kpd Allah sebab kurniakan aku seorang adik n aku syang kao sngad . tapi , knape kao xpernah na hargai aku sebagai kaka kao . kao selalu sngad tengking , bantah , mara n xterima semua yang aku ckap at kao . susah sngad ke kao na terima walau sepatah pon kate-kate aku nih , dik . kenape suke sngad na salah kan aku walhal da terang-2 tuhh slah kao sndiri . aku xpham la dgn sikap kao nihh .asal la keras kepala kao tuhh susa sngad kao na buang . rugi ke if kao buang sikap kao tuh . kao xsedar ke dgn sikap kao yg cm tuhh boleh mnyaketkan aty dan mnyinggung perasaan hmpir semua orang . tolong lahh berubah . klau kao xna buat utk aku . tolong buad utk ibu n ayah . kao xkesian ke tgok diorang yg da susa-2 didik kao , tapi mcm nihh perangai yg kao tunjuk at diorang . tolak ansur la sikit . jgan na ikot kepale kao jek . buat la diorang hepi slagi diorang still ad at depan mate kao . aku mengaku n sedar , aku xde la sesempurna mne kn na nasihat kn kao mcm tuhh . tp sekurang-kurang nye aku xde la seterok kao . aku da mati akal da na buad ape ag at kao . matang n bersikap dewasa la dik ..setiap kali aku pndang muke kao , rase na bg penampar jek at muke kao tuh . Hurgghhh ==' ! nasib baek la aku nihh boley bersabar nan kao . kao na bersuka , tapi kao xna hadapi kedukaan . pless , open your eyes !! aku sayang kao sngad-2 , baby !
Posted by aieyda at 00:46 0 comments
Friday, 28 October 2011
muaaxhahaha :D
sayangs ,
semakin lame kite couple , i semakin yakin n syang at u . i suke dengan perubahan u sekarang yg suke layan , terus terang n jujur dgn i . tapi ,i lebih suke dengan perubahan u yang lebih na mendekati agama . hehehe . u banyak aja i tntang mase depan . i bersyukur sebab dapat kenal u . hm , i mesti menyesal if break up dengan u dulu . huhuhu . dulu , u pena tnye i same ade i cinte u or x . but , i say i just love(sayang) at u . i'm sorry cause say like that . i just afraid to in love(cinta) , i takut akan kekecewaan . i na jadi mcm u yang da mule na berubah . tp , i ta mampu . its difficult to me . bile u da berubah , i macam xpercaye .sebab i xpernah jumpe remaja zaman sekarang yang na berubah pade usia muda . haha . macam xmustahil bagi i .but , i try to believe u . time baru-baru couple u selalu salah kan i sebab konon nyer i yang buat u terjebak dalam couple-couple nih . haha . dalam hati i , u yang tackle i dulu kan . so , nih semua salah u la kan . LOL =='
Posted by aieyda at 23:40 0 comments
Kentucky Fried Chicken
Hari nih ayah aq ajak p gemok kn badan at KFC .huhuhu .mne ta nye ,p mkan bnde alah tuhh da pkol 10 mlm .naek la kn berat badan aq .hahaha .tp syok la gax sekali sekala dpat gemok kn bdan .berisi la jgax bdan aq nihh drpd mcm playwood .hahaha .ksian aq .oke ,time tu story .tgh sedap2 mkan ,ade sorang mamat nihh ,na kate nsem tu xla ,but not bad lah gax .aq t'pandang muke dye .dye boley sedap tgok aq kn .perghh .segan xsegan lax aq kn time tuhh .na makan ayam tuh pon smpai da xboley na telan .haha . [punye la gugup aq time tuh] .last2 ,aq geram .aq bngun ,aq g tmpat dye dgn muke yg xdapat aq na bayang kn time tuhh .aq teros mara dye .lepas aq mara die tuhh ,boley pulak die buad muke 10sen die tuh .hurghh `aq bagi dye penampar free .hahaha .dye naek angin la gax .tapi ,aq buat xtao jek la .lepas bg die pnampar ,aq dgn bangge nyer pon g ddok tmpat aq smule n smbung makan .hahaha .mamat tuhh teros jek blah .hohohoho .padan muke kao ! ibu n ayah cume boley tgok n tergelak jek la dgn gelagat aq tuhh .aq pon sbenar nye teramatla segan n malu dgn ape yg aq buat at mamat tuhh n at dpan public lax tuhh .hadoiii ..da xboley na kate ap la .hahaha .have a good night always ! xoxo
Posted by aieyda at 03:02 0 comments
Thursday, 27 October 2011
Pasta [nyum..nyum..nyum]
Sebut 'pasta' , igt citer pasta at channel 102 .huhuh .best wo cite tuhh .romantik ! tp ,xsuke btol dgn chef pmpuan tuhh .gedix .da lelaki tuhh xsuke ,ta payah la na kerja at LA SFERA tuhh ag .tuhh la maen tipu ag , semate II na menang .last II kne benci dgn boy tuhh .haha aq gelak kn .hurghh ! saey-oh-gyeong ,pmpuan paling xde perasaan . mcm aq .haha .ckap maen lepas jek . mmang ssuai die dgn chef choi tuhh .suke ayat die 'YA...CHEF' .hahah .apee pon ta boley la ~
Posted by aieyda at 10:02 0 comments











! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !