#toTop { display:none; text-decoration:none; position:fixed; bottom:10px; right:10px; overflow:hidden; width:51px; height:51px; border:none; text-indent:-999px; background:url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnS05jmKlSV78rnlzETw6CQ-C6u32lzH8kh6hicjFXaEQ_qg4gu2J5CUcegW2vbxPkbFrxZEu9H2DDBPzl-jNC0XpaFLSbe7F8h3IJh0fi_m0d7lsZiejWa5srhx8Y3R4Kv_2QVlHwPEY/s1600/ui.totop.png) no-repeat left top; } #toTopHover { background:url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnS05jmKlSV78rnlzETw6CQ-C6u32lzH8kh6hicjFXaEQ_qg4gu2J5CUcegW2vbxPkbFrxZEu9H2DDBPzl-jNC0XpaFLSbe7F8h3IJh0fi_m0d7lsZiejWa5srhx8Y3R4Kv_2QVlHwPEY/s1600/ui.totop.png) no-repeat left -51px; width:51px; height:51px; display:block; overflow:hidden; float:left; opacity: 0; -moz-opacity: 0; filter:alpha(opacity=0); } #toTop:active, #toTop:focus { outline:none; } -->
skip to main | skip to sidebar

OWNER

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Aida Nabila
30 May 1995
sweetie16
Batu Pahat,Johor
Taken by ; Mohammad Firdaus

Blog Archive

  • ▼ 2011 (7)
    • ▼ November (3)
      • Penyesalann
      •  5 November 2011 , Ahad adalah hari raye Aidiladha...
      • keseronokan terlebih ..
    • ► October (4)
ShoutMix chat widget
[close]

Followers

Friday, 4 November 2011

 
5 November 2011 , Ahad adalah hari raye Aidiladha . tapi , tahun nih ta semeriah tahun II lepas . dan tahun II berikut nyer ta akn bole lagi sama dngan tahun II dulu . hm , sbab kehilangan org yang sngat bermakne dlam hidup smue family , saudare-mare aku . mulai esok , aku da ule na seok-2 kenn diri utk kemas kenn uma . haha . excited mcm na raye aidilfitri pulekk . bile ingat dengan tahun-2 dulu , aku ingat at arwah nenek . aku rindu die sangat-2 . kenape baru sekarang aku na rase mcm nihh ? buduh< aku menyesal sngat xpena na hargai nenek dulu . dari lubuk hati aku yang paling dalam , aku sayang3 nenek sngadd . aku masih perlu kenn nenek dalam hidop aku . terase sngadd kehilangan nenek . rumah nihh sunyi jux tanpa nenek . aku ta sempat langsong na ucap kenn kate maaf walaupon pade saat hembusan nafas yang terakhir . aku ta de time kepergian nenek di hospital . aku sedih dengan kehidupan aku sekarang . aku ta tao la mne satu hala yang aku na tuju . aku bingungg .. kenape mesty begitu cepadd nenek tnggal kn aku . aku nihh ta de ppe yang perlu dibangge kan . ta de jase penting pon yang aku buadd utk nenek . selalu jux merungut . Erghhh =='
 
# sayangi lah seseorang selagi die ade di depan mate kite :((
    

Posted by aieyda at 09:26  

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)
Hey Guys !! aku nih jenis open-mid . ta kesa org na cakap ape pasal aku , asal kann bukan at depan aku . aku sombong ? ta kenal lagi kate aku sombong . ape daa ~ kenal lah dulu , baru cakap aku nih sombong or ta . hm , tapi kalau ta na kenal pon ta pe . dont care keyh . ta suke hipokrit at depan member . just be honest . terus terang jux dngan aku . aku lebih suke :DD

Facebook Badge

Aida Nabiela

Create your badge

. LOVER .

mohammad firdaus .16 tahun .err , don't break my heart .u love me ? i love you more than u love me .muaaxhh<

kAka !

huda adila .18 yearsold .study at JB .wlaupon cume akq ankat , but aku syang die sngad .muaaxhh !

My Blog List

  • ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !
    Senarai Penuh Pemenang Anugerah Juara Lagu 34 #AJL34
Backgrounds & Love Backgrounds
Powered by Blogger.
Blog Design by Freyja Silver | Digi-Scrap by Scraps by Andrea
Layout By freyjasilver