5 November 2011 , Ahad adalah hari raye Aidiladha . tapi , tahun nih ta semeriah tahun II lepas . dan tahun II berikut nyer ta akn bole lagi sama dngan tahun II dulu . hm , sbab kehilangan org yang sngat bermakne dlam hidup smue family , saudare-mare aku . mulai esok , aku da ule na seok-2 kenn diri utk kemas kenn uma . haha . excited mcm na raye aidilfitri pulekk . bile ingat dengan tahun-2 dulu , aku ingat at arwah nenek . aku rindu die sangat-2 . kenape baru sekarang aku na rase mcm nihh ? buduh< aku menyesal sngat xpena na hargai nenek dulu . dari lubuk hati aku yang paling dalam , aku sayang3 nenek sngadd . aku masih perlu kenn nenek dalam hidop aku . terase sngadd kehilangan nenek . rumah nihh sunyi jux tanpa nenek . aku ta sempat langsong na ucap kenn kate maaf walaupon pade saat hembusan nafas yang terakhir . aku ta de time kepergian nenek di hospital . aku sedih dengan kehidupan aku sekarang . aku ta tao la mne satu hala yang aku na tuju . aku bingungg .. kenape mesty begitu cepadd nenek tnggal kn aku . aku nihh ta de ppe yang perlu dibangge kan . ta de jase penting pon yang aku buadd utk nenek . selalu jux merungut . Erghhh =='
# sayangi lah seseorang selagi die ade di depan mate kite :((
0 comments:
Post a Comment