sayangs ,
semakin lame kite couple , i semakin yakin n syang at u . i suke dengan perubahan u sekarang yg suke layan , terus terang n jujur dgn i . tapi ,i lebih suke dengan perubahan u yang lebih na mendekati agama . hehehe . u banyak aja i tntang mase depan . i bersyukur sebab dapat kenal u . hm , i mesti menyesal if break up dengan u dulu . huhuhu . dulu , u pena tnye i same ade i cinte u or x . but , i say i just love(sayang) at u . i'm sorry cause say like that . i just afraid to in love(cinta) , i takut akan kekecewaan . i na jadi mcm u yang da mule na berubah . tp , i ta mampu . its difficult to me . bile u da berubah , i macam xpercaye .sebab i xpernah jumpe remaja zaman sekarang yang na berubah pade usia muda . haha . macam xmustahil bagi i .but , i try to believe u . time baru-baru couple u selalu salah kan i sebab konon nyer i yang buat u terjebak dalam couple-couple nih . haha . dalam hati i , u yang tackle i dulu kan . so , nih semua salah u la kan . LOL =='







! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !
0 comments:
Post a Comment