#toTop { display:none; text-decoration:none; position:fixed; bottom:10px; right:10px; overflow:hidden; width:51px; height:51px; border:none; text-indent:-999px; background:url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnS05jmKlSV78rnlzETw6CQ-C6u32lzH8kh6hicjFXaEQ_qg4gu2J5CUcegW2vbxPkbFrxZEu9H2DDBPzl-jNC0XpaFLSbe7F8h3IJh0fi_m0d7lsZiejWa5srhx8Y3R4Kv_2QVlHwPEY/s1600/ui.totop.png) no-repeat left top; } #toTopHover { background:url(https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnS05jmKlSV78rnlzETw6CQ-C6u32lzH8kh6hicjFXaEQ_qg4gu2J5CUcegW2vbxPkbFrxZEu9H2DDBPzl-jNC0XpaFLSbe7F8h3IJh0fi_m0d7lsZiejWa5srhx8Y3R4Kv_2QVlHwPEY/s1600/ui.totop.png) no-repeat left -51px; width:51px; height:51px; display:block; overflow:hidden; float:left; opacity: 0; -moz-opacity: 0; filter:alpha(opacity=0); } #toTop:active, #toTop:focus { outline:none; } -->
skip to main | skip to sidebar

OWNER

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Aida Nabila
30 May 1995
sweetie16
Batu Pahat,Johor
Taken by ; Mohammad Firdaus

Blog Archive

  • ▼ 2011 (7)
    • ► November (3)
    • ▼ October (4)
      • terkilann ,,
      • muaaxhahaha :D
      • Kentucky Fried Chicken
      • Pasta [nyum..nyum..nyum]
ShoutMix chat widget
[close]

Followers

Friday, 28 October 2011

muaaxhahaha :D

 

sayangs ,
       semakin lame kite couple , i semakin yakin n syang at u . i suke dengan perubahan u sekarang yg suke layan , terus terang n jujur dgn i . tapi ,i lebih suke dengan perubahan u yang lebih na mendekati agama . hehehe . u banyak aja i tntang mase depan . i bersyukur sebab dapat kenal u . hm , i mesti menyesal if break up dengan u dulu . huhuhu . dulu , u pena tnye i same ade i cinte u or x . but , i  say i just love(sayang) at u . i'm sorry cause say like that . i just afraid to in love(cinta) , i takut akan kekecewaan . i na jadi mcm u yang da mule na berubah . tp , i ta mampu . its difficult to me . bile u da berubah , i macam xpercaye .sebab i xpernah jumpe remaja zaman sekarang yang na berubah pade usia muda . haha . macam xmustahil bagi i .but , i try to believe u . time baru-baru couple u selalu salah kan i sebab konon nyer i yang buat u terjebak dalam couple-couple nih . haha . dalam hati i , u yang tackle i dulu kan . so , nih semua salah u la kan . LOL =='

Posted by aieyda at 23:40  

0 comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)
Hey Guys !! aku nih jenis open-mid . ta kesa org na cakap ape pasal aku , asal kann bukan at depan aku . aku sombong ? ta kenal lagi kate aku sombong . ape daa ~ kenal lah dulu , baru cakap aku nih sombong or ta . hm , tapi kalau ta na kenal pon ta pe . dont care keyh . ta suke hipokrit at depan member . just be honest . terus terang jux dngan aku . aku lebih suke :DD

Facebook Badge

Aida Nabiela

Create your badge

. LOVER .

mohammad firdaus .16 tahun .err , don't break my heart .u love me ? i love you more than u love me .muaaxhh<

kAka !

huda adila .18 yearsold .study at JB .wlaupon cume akq ankat , but aku syang die sngad .muaaxhh !

My Blog List

  • ! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !
    Senarai Penuh Pemenang Anugerah Juara Lagu 34 #AJL34
Backgrounds & Love Backgrounds
Powered by Blogger.
Blog Design by Freyja Silver | Digi-Scrap by Scraps by Andrea
Layout By freyjasilver